• Flum Flum

Okej, har sjukt mycket att göra idag egentligen, fixa mina kläder, städa i ordning hemma, fixa å dona. Men sen är det något som tynger mig tillbaka, har ej energin till att göra allt det där.
1. Fruktansvärt tråkigt
2. Fruktansvärt tråkigt
3. Fruktansvärt tråkigt...

Ja, som ni förstår tycker jag just idag, denna stund, att det är FRUKTANSVÄRT TRÅKIGT!

Puuuhh.... det va skönt att skriva, va ganska länge sen nu, har att göra med 1. inget vettigt att skriva, 2. ingen inspiration, 3. glömt att jag faktiskt har en blogg... HAHA, ja så kan det gå när man e så tankspridd som jag varit den sista tiden...

Så, nu sitter jag här i soffan och fösöker komma på något kul?, spännande?, tragiskt?, vettigt?, logiskt?, ologiskt?, tråkigt?, mittemellankul? att skriva om, men som ni märker går det inte vidare bra...


Känner att det finns nått som mina fingrar vill skriva om, det kryllar i dem, komplicerat som fan... I feel it but can't do it...

Aja, hur som helst, ha en underbar söndag... See ya later!

Peace

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för kaffet idag babe!!



Ps: du är jävligt dålig på att uppdatera ;O)

Kramis

2009-02-23 @ 17:45:52
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0