• Vilken underbar kommentar!

Hej alla!

Jag fick en kommentar för mitt tidigare inlägg angående tjejer, deras klädsel och hur de beter sig ute, speciellt med alkohol i kroppen.

Han/hon va anonym och skrev: Du kan inte drick du, och du har sex på dansgolvet....

Det roliga av allt är att jag inte går ut på krogen/klubben och jag dricker heller inte för den delen.
Det är trevligt med människor som vet vad de pratar om, speciellt när de känner mig så bra också!! HAHA

Jag kan erkänna och säga, visst jag drack förr, dansade förr på dansgolvet bland alla andra "roliga" människor men ärligt talat, har man kommit till en punkt i livet då man vet vad man vill och har ett mål så är det som hänt inget att snacka om. By the way, I never danced like those girls do!

Jag älskar människor som kan tala för sig, som gillar att diskutera. Men är det nått jag inte tycker om så är det människor som hittar på saker... Men som sagt alla kan ju inte vara som man vill att de ska vara....

Hur som helst, ville mest bara skriva att kommentaren va rolig på sitt sätt, men jag tycker att man borde veta lite mer om personen i fråga innan man säger nått...

Ha det BÄST!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0