• HAHAHA

Hej alla!!

Idag gick jag in en snabbis igen för att kolla om det hänt nått roligt här på min blogg, går inte in varje dag då jag faktiskt lätt tröttnar, men hur som helst så upptäckte jag det här:

"Du är så jävla löjlig "Beccis". Alla dina jävla funderingar och förklaringar som du vill att alla ska läsa. Sluta tro att du är nån mentor... Eller... Skriv ett inlägg om mig vet ja! Guess who".

Jag tycker det är som sagt ganska trevligt med kommentarer. Jag kan dock säga så här, jag har aldrig någonsin sagt att jag är någon slags mentor, det va du som sa det...

Jag vet vem du är och jag tänker inte skriva om dig som du tydligen vill. Jag har inte den här bloggen för att "blotta" mitt liv, skriva om vad jag åt eller hur mina underskläder ser ut och hur mycket jag gått ner i vikt som många andra bloggare. Jag skriver mycket och det jag skriver om är samhället, människor och saker som helt enkelt är HELT LOGISKA, ett faktum. Jag ljuger inte, jag gör ingen illa, jag säger bara det jag tycker och tänker.

Du vill att jag ska skriva om dig... En enkel fråga, varför?!

Mitt liv går inte ut på att tillfredställa andra människor, förutom de jag älskar. Mitt liv går ut på att göra det jag personligen tycker är tillfredställande för mig, jag gör exakt det JAG vill i mitt liv och ingen människa kommer någonsin kunna ändra det tänkandet hos mig.

I know who you are, if you wanna write again, do it, it's your life, your choice. You told me the other day that you dont have anything to say to me, guess I was right once again, you do have much to say!!

Hur som helt, livet är kort, alldeles för kort tycker jag, därför gör jag precis det jag tycker är kul, så länge jag inte skadar nån eller mig själv!

HA DET BÄST!

PUSSEN OCH KRAMEEEEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0