• NamNam toast!

Nedan kommer ett recept på en mycket onyttig men fruktansvärt god toast...
Jag vet att det kanske säger emot det jag skrev i mitt inlägg igår, men ibland ska man unna sig lite gott & onyttigt...



2 skivor valfritt bröd (personligen älskar jag och använder mig av bagels eller rågkakor)
Smör
Majonäs
2 skivor rökt kalkon
Vanlig hushållsost eller annan valfri ost
Oregano

Gör så här:
Bre smör på ena brödskivan och majonäs på andra. Lägg ett täckande lager av ost på majonässidan, sedan de två skivor rökt kalkon. Lägg ytterliggare två skivor ost på kalkonen, strö lite oregano över och lägg brödet med smör på.
Det finns speciella toast maskiner men jag använder mig utav våffelgärn, fungerar lika bra om inte bättre. Låt smörgåsen ligga i våfflegärnet/toastmaskinen tills den blivit brun och lite knaprig.

ÄT OCH NJUT!



Som sagt, kanske inte det mest nyttiga att äta men det är så gott att jag inte kan låta bli, smällde nyss i mig två sådana toasts och nu är det dags för ett långt bad och sedan mys med katten.

Hoppas ni gillar toasten, I know I do!

Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0